Podczas zakupów w lubianych dotychczas, głównie za miły i kompetentny personel, delikatesach postanowiłam skorzystać z promocji dotyczącej piwa Kasztelan, cena zamieszczona pod stojącymi na półce opakowaniami wskazywała, że za czteropak zapłacę 7,90, jednak przy kasie okazało się, że za dwa opakowania Pani policzyła mi prawie 20 zł, zakwestionowałam wysokość rachunku a nawet zabrałam panią, aby sama sprawdziła cenę. Okazało się, że promocja skończyła się w ...maju, a kartka wisiała "przez pomyłkę". Trzy sprzedawczynie nie wiedziały, co ze mną zrobić, gdyż kategorycznie domagałam się zapłaty według ceny podanej pod towarem. Sytuacja była patowa, gdyż panie poinformowały mnie, że nie sprzedadzą mi po cenie, która widniała, a ja domagałam się tego. Zmęczyłam się brakiem decyzji i zrezygnowałam z zakupów. Do dziś robię tam zakupy, jednak uważam na ceny, zdarzały się pomyłki. Personel, z małymi wyjątkam,i jest miły i kompetentny, jest tam czysto, jasno, nie ma problemów z kolejkami do kasy
W dniu wczorajszym zamierzałam zrobić zakupy w Biedronce, ale w związku z padającym deszczem zdecydowałam się na bliżej położony Polo Market. Unikam zakupów w tym sklepie ze względu na jakość obsługi klienta. Niestety nic się nie zmieniło,może czystość, od kiedy zminiono osobę sprzątającą da się zauważyć poprawa, szczególnie na zewnątrz budynku. Stojąc w kolejce do kasy można poznać wszystkie plotki od współstojących pań, trwa to na tyle długo, że odechciewa się kolejnych zakupów. Trafiłam na panią w kasie wyraźnie bez humoru, ale "dzień dobry" odpowiedziała. Gazetki z ofertą nie wzięłam, nie chcę tam wracać
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.