Jakośc obsługi w badanym sklepie oceniam tak sobie ze względu na bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kasy. Mimo bardzo dużej ilości klientów w sklepie nie zostały otwarte nowe stanowiska kasowe, a obsługa poszczególnych pojedynczych klientów trwała bardzo długo.
Personel sklepu bardzo profesjonalnie podchodzi do klienta zarówno pojawiającego się w sklepie jak i kończącego zakupy. Personel bardzo profesjonalnie wykonuje swoje obowiązki.
Dnia 25-09 robiłam zakupy podręczne w hipermarkecie TESCO. Jakość obsługi w tej lokalizacji oceniam bardzo dobrze ze względu na małe kolejki w sklepie oraz miłą, profesjonalną oraz szybką obsługę personelu.
W sklepie spożywczym Real notorycznie zdarza się, że osoby pracujące w kasach bardzo powoli kasują zakupowane produkty (niektóre nawet przed skasowanie oglądają każdą zakupowaną rzecz ze wszystkich stron), a co za tym idzie stojąc wydaje się nawet w dość krótkiej kolejce ( w której stoją 2 bądź3 osoby przed nami) trzeba spędzić co najmniej 10 minut, aby zostać obsłużonym. Moim zdaniem w sklepach typu Real takie coś jest niedopuszczalne, gdyż podejrzewam, że wszystkim klientom zależy, aby zakupy zrobić szybko, a nie tracić czasu i denerwować się w zbędnych kolejkach. Jeśli chodzi o asortyment w tzw. promocyjnych cenach ( asortyment z gazetki reklamowej ) nie jest on dobrze rozmieszczony - trzeba go szukać po całym sklepie po czym na samym końcu okazuje się, że w ogóle go nie ma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.