klient był powitany od progu werbalnie, z uśmiechem, i zaprowadzony do punktu obsługi. pracownik wysłuchał klienta, a potem przedstawił ofertę konta. kilkakrotnie użył języka korzyści.zaproponował otwarcie konta i wypełnił formularze pozostawiając klientowi złożenie podpisów. następnie pracownik zaprowadził klienta do specjalnego pomieszczenia 8i pokazał obsługę konta przez internet. klient został odprowadzony aż do drzwi. jedynym minusem było omówienie tylko jednej oferty konta.
obserwacja wizyty w restauracji Greco w Bydgoszczy. klient nie został powitany przez obsługę, sam zajął stolik. na pojawienie się pracownika oczekiwał ok. 3 min. po upływie tego czasu został zauważony i podano mu menu. pracownik (wygląd schludny, włosy związane, uniform) nie zaproponował konkretnego napoju, nie spytał o jego temperaturę. TK sam dokonał wyboru potrawy, bez pomocy i zachęty ze strony pracownika. sama potrawa była wyśmienita, a jej sposób podania bez zarzutu; serwetki i koszyczki. czas oczekiwania jednakże ponad 15 minut. lokal zadbany i czysty, włącznie z toaletą. rachunek doniesiony został do stolika, padło pytanie o formę płatności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.