Po raz kolejny byłam świadkiem fachowej obsługi w Atece Ziko. Personel tam pracujący zachowuje wszelkie normy dobrej i profesjonalnej obsługi. Apteka ( z racji niskich cen) jest bezustannie oblegana przez klientów a jednak personel do ostatniego klienta jest uprzejmy,wyrozumiały i bardzo pomocny. Robiąc tam zakupy nie czuje się że przyszło się tylko po recepte ale niejednokrotnie po fachową porade. Panie dopytują, sugerują i służą pomocą w wszelkich wątpliwościach w doborze właściwych lekarstw. W środku panuje porządek, asortyment jest wyeksponowany w sposób bardzo widoczny- co pozwala często dobrać coś poza celem wizytry. Całośc oceniam bardzo dobrze
Sklep jest położony w bardzo dobrej lokalizacji( zaraz przy jednej z gł. dróg na ursynowie). Jest nowo otwartym punktem ( około 2-3 miesiace) . Począwszy od dnia otwarcia az po dzień dzisiejszy jakość i sposób obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Brak cen przy produktach, brak systematycznośći w uzupełnianiu asortymentu na półkach. Personel kompletnie nie wykfalifikowany( poza znajomością obsługi kasy). Stojąc w kolejce ( a najczęściej jest czynna wolna kasa na 2) kasjer/ka obsługuje jednocześnie kasę jak również stoisko z wydawaniem hot-dogów. Na stacji dzieje sie podobnie ale nie przy jednej czynnej kasie. W czasie gdy koleżanka biega między kasą a hot dogami , druga osoba najczęściej poprawia produkty na półkach ( żeby równo stały0 -chęci dobre ale nie gdy ktoś sie męczy i tym samym buduje kolejke na 10 osób. Zauważyłam, że nawet kilkukrotne zwracanie uwagi na ten problem nie przynosi skutków. Personel kompletnie to lekceważy.Jedyną pozytywną stroną w całym sklepie jest przystępna cena na poszczególne produkty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.