Źle. od roku oczekuje na kontakt w sprawie zakupu i montaxu drzwi. Wieloktotnie sie przypominałam brak reakcji. Drzwi zamówiłam w innym miejscu. Nie po,ecam. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.
PIzza bardzo dobra i smaczna, ładnie podana pod eleganckim przykryciem. Byliśmy z dzieckiem, które dostało balonika. Chętnie Pani kelnerka podała wodę do zrobienia mleka dla dziecka. Personel bardzo uprzejmy i życzliwy. Można wyjść ma zewnątrz, gdzie są ustawione stoliki-niestety ruchliwa ulica nie sprzyja nastrojowi. Wewnątrz jest równie przyjemnie. Z wizyty byłam bardzo zadowolona.
Jestem pod wrażeniem profesjonalnej obsługi w Banku ING w Tomaszowie Mazowieckim. Pracownicy bardzo rzetelnie podchodzą do przedstawienia oferty. Konsultant poświęca klientowi w pełni swój czas i klient czuje się wyjątkowo. Od razu po wejściu do placówki, klient jest zauważony przez pracowników. Pracownicy oferują kawę i zapraszają do wydzielonego pokoju na konsultację, co jest bardzo komfortowym rozwiązaniem. Klient banku zostaje oprowadzony przez pracownika po placówce w celu zapoznania się z bankiem. Ponadto pracownicy prezentują wersję mobilną aplikacji obsługującej produkty bankowe. Dotychczasowe wizyty w placówce były wyjątkowo miłe i godne polecenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.