Obsługa w zakresie wynikłego nieporozumienia (wcześniejsza wizyta zakończyła się niekompetentną informacją i usługą) była w porządku, jednak prośba o upoważnienie drugiej osoby do informacji o abonencie została odrzucona z uwagi na irracjonalny argument braku dokumentu tożsamości pzrez osobę, która miała byc upowaznionym ( mimo iz upoważniał mąż swoją żonę w zwiazku z wyjazdem zagranicznym), w mojej ocenie jest to kolejne żenujące zachowanie firmy Polkomtel wobec swoich klientów
Zainteresowała mnie oferta firmy, po czym wysłałam zapytanie o możliwośc prezentacji produktu firmy. Bardzo szybko dostałam odpowiedź, jestem zadowolona z obsługi, również prezentacji wykonanej pzrez handlowca.Moge polecić obsługę klienta w tej firmie, która wykazała się pełnym profesjonalizmem i spełniła przyrzeczenia ze strony www.
Nieuprzejma zdawkowa obsługa, niekompetencja sprzedawcy wobec klienta oraz potraktowanie klienta z tzw. wyglądu sprawiło, że nie skorzystam więcej z usług tego salonu.Chcąc obejzreć dostępny samochód w ofercie zostałam zbyta uzasadnieniem, iż jest sobota, które w żadem sposób nie tłumaczy takiego zachowania, gdyż salon w ten dzień i o tej godzinie pracuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.