Opinie użytkownika (2)

Odbierałam dowód rejestracyjny...
Odbierałam dowód rejestracyjny auta. Na sali obsługi było bardzo dużo klientów. Na szczęście działała klimatyzacja. Stałam w 3 osobowej kolejce ok 10 minut. Otwarte były 2 okienka. Pracownik szybko i bez zbędnej rozmowy wydał dokumenty, sympatycznie poprosił o podpisy. Pierwsza wizyta po tablice zaczęła się o 8.00 a zakończyła przed południem z numerem kolejkowym 52!!

Anna_29

03.08.2011
Nie zgadzam się (2)
Natychmiast po wejściu...
Natychmiast po wejściu zostałam przywitana głośnym i przyjaznym "Dzień dobry", mimo że pracownik obsługiwał innego klienta nawiązał kontakt wzrokowy i uśmiechnął się.W banku odczułam odświeżającą klimatyzację. Otwarte były dwa stanowiska kasowe i jedno obsługi bezgotówkowej. Obie kasy były zajęta, będąc pierwsza w kolejce czekałam ok 8 minut. Kasjerka z uśmiechem dokonała wypłaty gotówki, używała zwrotów grzecznościowych i cierpliwie odpowiadała na moje pytania dotyczące rachunku. Zostałam również pożegnana głośno i przyjaźnie.

Anna_29

03.08.2011

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Hallera 167

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi