Jestem bardzo mile zaskoczona firmą ubezpieczeniową PZU. Cały proces odszkodowawczy toczy się bardzo szybko, włącznie z podjęta przez firmę decyzją. Sprawa dotyczyła złamania ręki. Po wypełnieniu wszystkich danych oraz dostarczeniu dokumentów (wniosek składałam w siedzibie firmy) Pani poinformowala mnie, że decyzją bedzie do 30 dni. Po 3 dniach roboczych pieniążki miałam na koncie. Bez komisji, na którą musiałabym specjalnie iść.
Chciałam bardzo pochwalić Park Wodny Jura w Łazach. Byłam tam drugi raz i jestem bardzo zadowolona. Chociaż obiekt nie jest bardzo duży, to panuje tam wspaniała atmosfera. Jest basen sportowy, brodzik dla dzieci (a w nim zabawki), basen rekreacyjny, zjeżdżalnia, jakuzzi. Ponadto na basenie jest bardzo ciepło, co w przypadku kąpieli z małym dzieckiem jest bardzo ważne. Pani przy kasie od razu zaproponowała mi szatnie rodzinną, czyli przystosowaną dla małych dzieci oraz osób niepełnosprawnych, co na innych tego typu basenach sie nie zdarzylo. Ceny są także bardzo przystępne.
Będąc na weekendzie w Niedzicy odwiedziłam z rodzinką karczmę Hajduk w celu spożycia obiadu. Karczma sama w sobie dosyć duża, kilka wejść do środka plus do tego miejsca na dworze. Mimo to na znalezienie miejsca przy stoliku czekalismy okolo pół godziny chyba. Związane to było prawdopodobnie z tym, że jest to jedno z nielicznych miejsc w tej miejscowości, gdzie można zjeść porządny obiad. Po znalezieniu w końcu miejsca podeszła kelnerka, bardzo miła w stroju regionalnym i przyniosła menu, mówiąc od razu, że trzeba czekać pół godziny na jedzenie. Czekaliśmy. Czekanie się opłacalo, bo jedzenie przepyszne, ładnie podane i duże porcje. W karczmie możliwość płacenia kartą, co jest dużym plusem.
W sklepie panuje ogólny bałagan, towar nie leży na swoim miejscu, co wiąże się z tym że i podane ceny pod produktami należą do innych produktów. Po wyjściu z kasy patrząc na paragon, który zawsze weryfikuje okazuje się że jakaś cena nie jest tą, którą powinna być. Plusem jest chociaż to, że można podejść do punktu obsługi klienta i oddać towar jak nam nie pasuje i Pani zwraca pieniążki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.