Po wejściu do salonu zostałam bardzo mile przywitana. Pani, która obsługiwała dała mi czas na rozejrzenie się, po czym delikatnie z uśmiechem zapytała w czym może mi pomóc. Ubrana była schludnie, z upiętymi wlosami, na koszuli miała plakietkę. Odpowiedziałam, ze szukam oprawek nie bardzo wiedząc jakie mam wybrać. Dałam do zrozumienia, że to są moje pierwsze okulary i, co jest ważne, że nie dokonam zakupu w dniu dzisiejszym. Niezwykle mile było to, że pomimo mojego sygnału o braku funduszy na okulary, Pani była niezwykle miła, bardzo chętnie pomagała mi w doborze okularów, doradzała z wielkim zaangażowaniem. Nie czułam sie w salonie jak intruz, a brak pięniędzy nie spowodował mniejszego zainteresowania klientem. Do końca wizyty w salonie ekspedientka starała się wybrać odpowiedni fason dla mnie, jednocześnie, bardzo prostym acz fachowym językiem opowiadała mi o zaletach każdego wybranego produktu. Wyszłam z salonu bardzo zadowlona, mile pożegnana z informacją o badaniach wzroku. Wizyta bardzo udana, wróciłam tam po okulary.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.