Byłam dziś na zakupach w Polo-markecie.Kupiłam 3 kasze dla synka zupki mleko i z tymi produktami była związana akcja promocyjna, która trwa od 27 lipca do 16 sierpnia. Podchodząc do kasy spytałam ekspedientkę o ta promocje niestety nie wiedziała za bardzo o co chodzi, więc spytała koleżankę i ona przyniosła oczekiwane kupony trwało to dość długo przez co musieli otworzyć kolejne kasy bo klienci stali w kolejce i byli nie zadowoleni. Na sklepie zapytałam ekspedienta gdzie znajde odkamieniacz do czajników niestety nie potrafił mi pomóc. Miał niezapiętą bluzkę i nie miał plakietki z imieniem. Niektóre ceny są naprawdę atrakcyjne ale niektóre są droższe niż w pobliskich delikatesach.jesli chodzi o wygląd sklepu i okolic sklepu było schludne. ogólnie zadowolona byłam z obsługi, ponieważ kasjerka pomimo moich pytań na temat akcji promocyjnej zachowała sie naprawdę w porządku.
Wczoraj poszłam zapłacić za ubezpieczenie rodziców. Niestety wszystkie Okienka, w których były pracownice były zajęte,jedno było wolne ale nikogo przy nim nie było. Mineły 2 minuty i pomimo że okienko miało plakietkę nieczynne pracownica otworzyła je i mnie obsłużyła. Nie zauwazyłam u niej plakietki z imieniem, była bardzo miła i kompetentna. Ubrana była schludnie i miała związane włosy w kucyk, paznokcie miała ładnie zrobione. Zaproponowała mi zmienę fundusza emerytalnego co bardzo mnie zaskoczyło bo nie wiedziałam,że można zmienić.Wszystko przebiegło szybko i bezproblemowo. Stanowisko pracy było czyste i wszystko co potrzebne znajdowało siępod ręką. Bardzo zadowolona jestem z obsługi.
byłam bardzo zadowolona jakościa obsługi. przed sklepem było czysto w sklepie też towar bardzo schludnie poukładany pracownicy bardzo mili i ubrani w fartuchy robocze zapiete ,było widac plakietke z imieniem , wyglad pozytywny kobieta miała związane włosy i czyste rece.wykładajac towar ( pomimo tego ze była zajęta) odstawiła go i pomogła mi znaleść szukana rzecz spytała czy cos jeszcze potrzebuje i podziekowała i była bardzo miła.ceny sa na każda kieszen.jeśli chodzi o czas to bardzo szybko mineła kolejka takze wszystko było w jak najlepszym pozadku
w marcu nie byłam zbyt zadowolona z obsługi PZU gdyż firma potraktowała mnie kompetentnie poza tym nie spełniła warunków ubezpieczenia.zdarzył mi sie wypadek i prosiłam firme zeby przysłali rzeczoznawce niestety nie doczekałam sie go. do tego nie otrzymałam pieniedzy za szkode ( czekałam na nie 6 i poł miesiaca). gdy chodziłam wypowiedziec umowe kobieta rozmawiała przez prywatny telefon w prywatnej sprawie i czekałam az mnie obsłuzy ponad 15 minut.poza tym nie podchodza miło do klienta i nie przepraszaja za swoje przewinienia.jesli chodzi o wiedze na temat ubezpieczen ciagle pytała własna kolezanke która w rzeczy samej mnie obsługiwała przez kolezanke.nie wiedział jak mam napisac podenie o rezygnacje i w ilu egzemplarzach.miała niechlujny wyglad włosy przetłuszczone poza tym paznokcie obgryzione.ceny maja bardzo drogie jesli chodzi o ubezpieczenie oc w ich firmie wynosi na pełnych znizkach prawie albo ponad 900 zł a co powiedziec o klientach którzy nie maja zniżek.wyglad schludny i czysto wokół miejsca pracy i poza nim.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.