Stacja wyraźnie oznaczona z dogodnie zorganizowanym wjazdem w otoczeniu trwających prac drogowych. Pracownik w uprzejmy sposób wyraził chęć zatankowania mojego auta oraz zaproponował umycie szyb. Obsługa stacji udostępniła drugą kasę umożliwiając mi tym samym szybką płatność bez konieczności oczekiwana w kolejce. Kasjer poinformował mnie o ilości posiadanych przeze mnie punktów na karcie lojalnościowej oraz wręczył najnowszy informator z propozycją wymiany punktów na towar lub usługę. Zaproponował zakup zapachu samochodowego lub płynu do spryskiwaczy, czym zachęcił mnie do skorzystania z oferty. Na stacji dało się zaobserwować ład i porządek. Towar wyraźnie wyeksponowany. Wnętrze czyste. Pracownicy uprzejmi, ubrani w uniformy z wyraźnym logiem stacji i plakietką z imieniem. Jako klient poczułam się rzetelnie i sprawnie obsłużona. Jedyną wątpliwość wzbudził poziom dbałości o higienę osobistą jednego z pracowników i roztaczający się nieprzyjemny zapach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.