Dziś tankowałam na stacji paliw Shell. Od razu po zaparkowaniu samochodu przy dystrybutorze pojawił się pracownik. Z uśmiechem na twarzy i dużym entuzjazmem zapytał jaki rodzaj paliwa ma zatankować po czym to uczynił. Później umył szyby z własnej inicjatywy i zapytał czy życzę sobie dolania płynu do spryskiwaczy. Po mojej pozytywnej odpowiedzi uzupełnił płyn. Na koniec pożegnał się. Życzę takiej obsługi na każdej stacji i szerokiej drogi dla zmotoryzowanych.
Po zakupie samochodu poszukiwałam oferty ubezpieczenia OC+AC. Ze względu na brak czasu robiłam to telefonicznie. Poziom obsługi w poszczególnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych był różnoraki. Również czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wahał się od chwili aż do kilkunastu minut. Późnym wieczorem trafiłam do Aviva CU. Czekałam na linii dosłownie "chwilę". Zostałam obsłużona przez wyjątkowo miłą, wyrozumiałą i kompetentną konsultantkę, która dobrała korzystną ofertę ubezpieczenia dla moich potrzeb. W przeciągu kilku minut otrzymałam formularz potwierdzający zawarcie umowy. Ponieważ była konieczność uzupełnienia kilku informacji następnego dnia konsultantka oddzwoniła do mnie.Jestem naprawdę zadowolona z poziomu obsługi w tej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.