Opinie użytkownika (3)

Robiłam dziś zakupy...
Robiłam dziś zakupy w Realu. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brak większości asortymentu na półkach. No cóż wybrałam inne produkty. Udałam się do kas. Kolejki były długie przed weekendem. Stanęłam przy trzeciej kasie (pierwsza, która była czynna) stałam już 20 minut. Kolejka poruszała się bardzo powoli. Tuż przed kasą zauważyłam, że to kasa do 10 artykułów. Postanowiłam jednak w niej pozostać. Miałam 22 artykuły. Gdy zaczęłam wykładać asortyment kasjerka wykrzyczała, że mnie nie obsłuży, wezwała kierowniczkę zmiany, ta również zaczęła krzyczeć (chciała wezwać ochronę lecz ta była zajęta). W efekcie zostałam obsłużona, trwało to kilka minut ponieważ była zepsuta taśma. Dodam, że 5 kas było nieczynnych. Kasjerka rzucała artykułami i była opryskliwa, oraz ubliżała mi. To niedopuszczalne. Można było to załatwić grzecznie i z uśmiechem na twarzy.

Anna_1838

01.05.2010

Real

Placówka

Sosnowiec, Baczyńskiego 2

Nie zgadzam się (14)
Dziś tankowałam na...
Dziś tankowałam na stacji paliw Shell. Od razu po zaparkowaniu samochodu przy dystrybutorze pojawił się pracownik. Z uśmiechem na twarzy i dużym entuzjazmem zapytał jaki rodzaj paliwa ma zatankować po czym to uczynił. Później umył szyby z własnej inicjatywy i zapytał czy życzę sobie dolania płynu do spryskiwaczy. Po mojej pozytywnej odpowiedzi uzupełnił płyn. Na koniec pożegnał się. Życzę takiej obsługi na każdej stacji i szerokiej drogi dla zmotoryzowanych.

Anna_1838

21.04.2010

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (17)
Po zakupie samochodu...
Po zakupie samochodu poszukiwałam oferty ubezpieczenia OC+AC. Ze względu na brak czasu robiłam to telefonicznie. Poziom obsługi w poszczególnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych był różnoraki. Również czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wahał się od chwili aż do kilkunastu minut. Późnym wieczorem trafiłam do Aviva CU. Czekałam na linii dosłownie "chwilę". Zostałam obsłużona przez wyjątkowo miłą, wyrozumiałą i kompetentną konsultantkę, która dobrała korzystną ofertę ubezpieczenia dla moich potrzeb. W przeciągu kilku minut otrzymałam formularz potwierdzający zawarcie umowy. Ponieważ była konieczność uzupełnienia kilku informacji następnego dnia konsultantka oddzwoniła do mnie.Jestem naprawdę zadowolona z poziomu obsługi w tej firmie.

Anna_1838

07.04.2010

Aviva

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi