Opinie użytkownika (2)

Sytuacja, którą chcę...
Sytuacja, którą chcę opisać wydarzyła się dość dawno temu, jednak zrobiła na mnie pozytywne wrażenie i zachęciła do kolejnych wizyt w tej aptece. Do Super Pharmy wybrała się żeby kupić jakąś maść na zajady. W kolejce czekałam koło 10 min bo było dużo ludzi. Kiedy przyszła moja kolej powiedziałam farmaceutce czego potrzebuję i odrazu doradziła mi maść która miała być bardzo skuteczna i w dodatku przeceniona. Nie wiem ile prawdy było w tej przecenie jednak na opakowaniu była stara cena koło 25 zł i nowa ok.15 nie pamiętam dokładnie. W każdym razie Pani bardzo polecała maść, która miała natychmiast pomóc. Bardzo zadowolna wyszłam z apteki jednak kiedy próbowałam wycisnać tą cudowną maść z tubki to moje zadowolenie zmalało. W żaden sposób nie dało się jej wycisnąć, wyglądało to tak jakby tubka była zapowietrzona i pusta. Wróciłam do apteki wyjaśnić sprawę. Kolejne 10 min w kolejce, uprzejmie wyjaśniłam farmaceutce, która mnie obsługiwała jaki mam problem. Pani po bezskutecznych próbach wyciśnięcia maści stwierdziła, żę się nie da, poprosiła o pomoc kolejną i w skutek wspólnego wyciskanie pękł zgrzew i maść wyleciał drugą stroną. Podczas całego zajścia obi panie były bardzo miłe i widać było, że również są zaskoczone tą sytuacją, bardzo mnie przeprosiły i zaproponował zwrot pieniędzy, mi bardzo zależało na tej maści więc Panie próbowały czy inne da się wycisnąć ale ze wszystkimi było tak jak z tą, którą kupiłam. Ostatecznie dostałam zwrot pieniędzy i panie poleciły mi inna maść już nie taką cudowną, ale też miała pomóc. Podsumowując całą sytuację mimo, że zakupy się nie udały obsługa była bardzo miła i sprawnie załatwiła cała sprawę. Zaczynają od farmaceutki, która odrazu doradziła mi produkt(nie wiem czy skuteczny) kończąc na kierowniku zmiany, który fachowo i bardzo uprzejmie załatwił sprawę, obsługa bardzo miła,pomocna i rzeczowa.

Anna_1434

14.04.2010

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (12)
Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu na teren sklepu jest dobre, wyglada on na czysty i zadbany. Często robię zakupy w tym właśnie sklepie i praktycznie za każdym razem brakuje koszyków na zakupy przy wejściu, jest to bardzo kłopotliwe, dlatego, że żeby wziąć koszyk spod kasy trzeba obejść pół sklepu i przepychać się między ludzmi stojącymi w kolejce do kasy. Jednak sklepu nadrabia tym, że jest czysty, widać personel, który zajmuje się porządkiem na sklepie i wykładanie towaru, co daje pozytywny efekt pełnych półek, jednocześnie personel w miarę możliwości stara się zabierać puste kartony i opakowania z palet wystawionych na sklepie tak, że towar jest zawsze łatwo dostępny. Podaczas mojej wizyty klientów było dość dużo, z tego co pamiętam otawarte były 4 kasy i obsługa szła bardzo sprawnie. Kasjerka była miła, przywitała i pożegnała mnie, zaprosiła ponownie, widać, że było to rutynowe zachowanie ale jadnak pani kasjerka wydała mi się uprzejma. Podsumowując, biorąc pod uwagę specyfikę obiektu uważam, że panuje tam ład i porządek. Obsługa z którą poza kasą miałam mały kontakt robi pozytywne wrażenie, każdy zajmuje się swoją pracą, jedyne zastrzeżenie dotyczy braku koszyków co za każdym razem jest denerwujące.

Anna_1434

13.04.2010

Biedronka

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 90

Nie zgadzam się (35)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi