Pół roku temu wybrałam się do PZU OFE aby zmienić swoje dane osobowe w związku ze zmianą nazwiska i adresu zamieszkania. Wyszłam za maż kilka lat temu i powinnam była zmienić te dane już dawno, gdyż nie przechodziły mi składki z pracy na przyszłą emeryturę bo dane nie były aktualne.Moja wina bo tego nie dopilnowałam wiec chciałam już mieć to załatwione. Pani w PZU była bardzo miła i pomocna szybko wypełniłam podania i formularze ale niestety wprowadziła mnie w błąd. Kazała mi iść do najbliższej placówki ZUS i do nich zwrócić się z prośbą aby te zaległe składki zostały przelane na zaktualizowane już dane. Tak więc zrobiłam. Czekałam blisko godzinę w kolejce w ZUS po czym gdy przyszła moja kolej pani mnie wyśmiała i powiedziała że to jest obowiązek PZU i to oni mają się zwrócić z podaniem do ZUS o korektę. Nie muszę mówić jak byłam zła ale cóż... Do dziś czekam i nie dostałam jeszcze żadnej informacji od PZU OFE w tej sprawie. Nie wiem czy to było załatwione ponieważ nikt mnie o niczym nie poinformował muszę się więc ponownie wybrać do PZU.
ogólnie bardzo pozytywnie, gdy robi się kolejka przy kasach ochrona lub kasjerka dzwoni po kolejną kasjerkę. wszystko idzie sprawnie szybko i profesjonalnie a obsługa jest miła. w sklepie wszystko jest na swoim miejscu nie natknęłam się na produkty u których kończyłby się termin przydatności do spożycia. w sprzedaży były żywe kwiaty doniczkowe w bardzo dobrej kondycji. Zwróciłam do sklepu zepsutą szlifierkę kontową która była na gwarancji i bez problemu zwrócono mi pieniądze! ceny są bardzo przystępne
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.