Moja obserwacja przeprowadzona została w piatek w czasie dość dużego nateżenia klientów w supermarkecie. Największym mankamentem okazały się duże kolejki do kas, a otwartych kas w tym momencie zaledwie 4. Kasjerka bardzo uprzejma ale wrażenia ogólnego chaosu w sklepie i bałaganu w asortymencie nie udało się już poprawić. Ceny w Tesco także stają się już mniej konkurencyjne w stosunku do innych supermarketów.
Sklep NEONET w Wolsztynie jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Podczas wizyty pracownik precyzyjnie potrafił przedstawić techniczne właściwiości pralki, o którą pytałam. Poza tym potrafi dokonać porównania między pralkami różnych marek. Pracownik kompetentny i bardzo uprzejmy. Sam sklep natomiast czysty, asortyment dobrze wyeksponowany z widocznymi cenówkami.
Sklep Stokrotka w Wolsztynie posiada bardzo dobrą lokalizację. Łatwy dojazd, oraz duży parking przed supermarketem jest niwątpliwie dużym atutem. Wewnątrz przyjemna atmosfera. Asortyment zróżnicowany i bardzo dobrze wyeksponowany. Ceny także dobrze widoczne, choć zdarzają się niestety błędne ceny w stosunku do artykułu i przy kasie można się zdziwić wielkością paragonu. Podczas dzisiejszej wizyty znalazłam przynajmniej dwa takie produkty. Obsługa natomiast jest bardzo grzeczna i kompetentna.
Rewelacyjny sklep meblowy, gdzie nie tylko asortyment jest wysokiej jakości ale obsługa po prostu fantastyczna. Pracownicy potrafią doradzić klientowi i naprawdę starają się, aby każdy wyszedł ze sklepu zadowolony, niezależnie od tego, czy dokona zakupu, czy nie. Wiedzą, że po takim potraktowaniu klienta pewnie za jakiś czas wróci. Kupiłam tam garderobęi jestem bardzo zadowolona zarówno z zakupu, jak i obsługi.
Dokonywałam wpłat za rachunki. Obsługa nieprofesjonalna i nieprzyjemna. Pani w okienku, jakby za karę tam siedziała. Lokal prezentuje się dobrze, czysto i przestronnie, ale obsługa poniżej krytyki. Sa to następne Panie, którym przydałoby się profesjonalne kształcenie z zakresu obsługi klienta, ponieważ psują wizerunek firmie.
W sklepie tym chciałam kupić płyny do soczewek kontaktowych. Obsługa nie ma pojęcia, co sprzedaje, choć są tylko 3 dostępne produkty i dobrze byłoby wiedzieć, czym się różnią. Szczytem bezczelności było jednak to, że w trakcie obsługi pania klikała sobie na gg, wymieniając jakieś bardzo śmieszne informacje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.