Opinie użytkownika (2)

Na początku września...
Na początku września br. doznałam kolizji drogowej a mianowicie uderzył we mnie samochód.Po zgłoszeniu szkody dosłownie w ciągu kilku dni przybył do miejsca zamieszkania przedstawiciel aby oszacować szkodę. Musze przyznać że maiłam do czynienia z przesympatycznym człowiekiem, a przy tym bardzo kompetentnym i znającym się na sprawie.

Anita_212

12.11.2012

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W dniu 20...
W dniu 20 września na wniosek o przeniesieniu numeru stacjonarnego do innego operatora z Orange czyli dawnego TP S.A do Netia spotkałam się z absurdalnym działaniem obydwu firm.Mianowicie telefon miał zostać przekazany w ciągu 48 godzin innemu operatorowi wskazanemu we wniosku jednakże do dzisiaj czyli dnia 11.11.2012r. Po licznych monitach na infolini poinformowano mnie o tym, że numer przekazano 08.11.2012r. a opóźnienie spowodowane było trudnościami wewnętrznymi w firmie aczkolwiek do dnia dzisiejszego czyli 11.11.2012r.telefon nie przejął następca czyli Netia bo komunikat w telefonie to "nie ma takiego numeru". Firma Netia twierdzi, że Orange nie oddała numeru a Orange twierdzi, że już przekazała numer a klient czyli ja mam nieczynny telefon od dwóch tygodni i nie zanosi się aby została sprawa rozwiązana.Oceniłam kompetencje i wiedzę pracowników obu firm na bardzo wysoką, czyli odpowiedzi szybkie wręcz błyskawiczne, mili, sympatyczni, pomocni ale bez oczekiwanego rezultatu klienta gdyż uzyskałam sprzeczne informacje.Oceniłam również czas obsługi czyli uzyskania połączenia z właściwym działem poprzez infolinię jako złą gdyż musiałam podać numer telefonu aby przejść wstępną weryfikację a system nie rozpoznawałam w ogóle numeru, trwało to wieki i strata niemałych pieniędzy aż jedne z konsultantów podał mi numer bezpłatny który okazał zbawiennym w uzyskaniu jakichkolwiek informacji.

Anita_212

12.11.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi