Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anita_212

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: W dniu 20 września na wniosek o przeniesieniu numeru stacjonarnego do innego operatora z Orange czyli dawnego TP S.A do Netia spotkałam się z absurdalnym działaniem obydwu firm.Mianowicie telefon miał zostać przekazany w ciągu 48 godzin innemu operatorowi wskazanemu we wniosku jednakże do dzisiaj czyli dnia 11.11.2012r. Po licznych monitach na infolini poinformowano mnie o tym, że numer przekazano 08.11.2012r. a opóźnienie spowodowane było trudnościami wewnętrznymi w firmie aczkolwiek do dnia dzisiejszego czyli 11.11.2012r.telefon nie przejął następca czyli Netia bo komunikat w telefonie to "nie ma takiego numeru". Firma Netia twierdzi, że Orange nie oddała numeru a Orange twierdzi, że już przekazała numer a klient czyli ja mam nieczynny telefon od dwóch tygodni i nie zanosi się aby została sprawa rozwiązana.Oceniłam kompetencje i wiedzę pracowników obu firm na bardzo wysoką, czyli odpowiedzi szybkie wręcz błyskawiczne, mili, sympatyczni, pomocni ale bez oczekiwanego rezultatu klienta gdyż uzyskałam sprzeczne informacje.Oceniłam również czas obsługi czyli uzyskania połączenia z właściwym działem poprzez infolinię jako złą gdyż musiałam podać numer telefonu aby przejść wstępną weryfikację a system nie rozpoznawałam w ogóle numeru, trwało to wieki i strata niemałych pieniędzy aż jedne z konsultantów podał mi numer bezpłatny który okazał zbawiennym w uzyskaniu jakichkolwiek informacji.