Opinie użytkownika (1)

Miałam mieć szkolenie...
Miałam mieć szkolenie w hotelu Mercure. I rzeczywiście spotkanie się odbyło, jednak nie jestem zadowolona z jakości usług jakie są świadczone uczestnikom konferencji w tym hotelu, a mam pewne doświadczenie w tej kwestii, często miewam szkolenia i to w różnych częściach kraju. W przewie kawowej zabrakło kawy i nikt się tym nie zainteresował, poza tym w porze lunchu zmieniono nam salę obiadową i musieliśmy biegać po trzech salach, zanim znaleźliśmy tę właściwą - nie było nawet kogo zapytać gdzie mamy się podziać. Dużym plusem są zniżki jakie otrzymują uczestnicy szkoleń za korzystanie z parkingu - zapłaciłam dużo mniej i zostałam o takiej możliwości od razu poinformowana. Bardzo podobała mi się obsługa recepcji. Kompetentna, zorientowana i chętna do pomocy.

Anita_16

02.10.2008

Mercure

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 22

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi