Mercure

(4.39)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 19)

Skorzystałam z restauracji...
Skorzystałam z restauracji w hallu i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Kuchnia jaką oferuje kucharz jest na najwyższym poziomie. Warto zajrzeć i skorzystać (zupa i krewetki w kremie majonezowym - smak niesamowity, palce lizać !!!), zapewniam że ceny nie są wygórowane, jak mogłoby się zdawać. Zatem, wróćcie do kultowego miejsca - zapewniam że będziecie zadowoleni.

Beata_1342

27.06.2017

Placówka

Gdańsk, Heweliusza 22

Nie zgadzam się (0)
Wszystko załatwione szybko...
Wszystko załatwione szybko miło i przyjemnie. Pracownicy kompetentni.

zalogowany_użytkownik

05.12.2015

Placówka

Warszawa, Krakowska 266

Nie zgadzam się (0)
recepcja zapamiętuje klientów...
recepcja zapamiętuje klientów sprawia to bardzo dobre wrażenie , miłej domowej atmosfery ,

zarejestrowany-uzytkownik

15.03.2015

Placówka

Warszawa, złota 48

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję być...
Miałam okazję być uczestnikiem konferencji zorganizowanej w tym hotelu. Dobra lokalizacja w centrum miasta, zdecydowanie gorzej z mozliwością zaparkowania. Recepcjonista uprzejmy, ale wydaje mi się, że to ja powinnam być w danym momencie najważniejsza, a on wymieniał uwagi (fakt że na tematy służbowe) z kolegą przez co moj pobyt przy jego miejsu pracy wydłuzył się o kilka minut. Hotel bardzo miły dla oka, czysty, sprawia,że ma się ochotę pobyć tam dłużej.Niestety, niewygodne krzesła, słabe nagłośnienie. Podczas przerwy sympatyczna przerwa kawowa ale moim zdaniem za mało obsługi co skutkowało kończącymi się łyżeczkami, plamami po kawie, ciasteczkami bez talerzyków czy serwetek. Kelnerzy, gdyby ich było więcej, obsługa byłaby bez zarzutu. Kolacja w formie bufetu, jedzenie ciepłe, bardzo smaczne.

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2015

Placówka

Warszawa, ul. Krucza 28

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie w...
Po wizycie w hotelu jestem miło zaskoczona. Z jednej strony powinnam być zła bo nie dostałam pokoju takiego jakiego chciałam i zapłaciliśmy z koleżanką ale pomyłka zaistniała w recepcji od razu była wyjaśniona i dostałyśmy apartament czyli za tą samą cenę miałyśmy lepszy standard usługi noclegowej. Na prośbę dostałyśmy do pokoju wino i dwa kieliszki, pomimo iż nie mają tam zwyczaju donoszenia takiej usługi to pokoi. Poczułyśmy się wyjątkowo !

Aleksandra_1690

16.10.2014

Placówka

Jelenia Góra, Sudecka 63

Nie zgadzam się (0)
Mimo, że nie...
Mimo, że nie byłem gościem hotelowym potrzebowałem skorzystać z parkingu hotelowego. Pan z zewnętrznej firmy na parkingu niestety nie przyjmował płatności kartą, ale ustaliłem z nim, że zapłacę wewnątrz. W recepcji powitała i obsłużyła mnie bardzo miła pani. Poinformowała, że mogę płacić kartą a kwotę ustalimy przy wyjeździe. Po zakończonym około dwugodzinnym postoju wróciłem do recepcji by uregulować rachunek. Spytano mnie o czas parkowania, a następnie pani pobrała płatność kartą. Zapytałem także o dalszą drogę i bardzo miły pan Piotr, mówiący także w języku angielskim wykonał telefon i udzielił mi informacji, o które pytałem. W międzyczasie pani recepcjonistka chyba odebrała tel. od pana parkingowego chyba chodziło o to,że skoro nie nocowałem to opłata niby tylko gotówką na parkingu-ale wyjaśniła profesjonalnie, iż transakcja jest już zakończona i nie było problemu. Brawo za ludzkie - bardzo profesjonalne i biznesowe podejście do klienta i jego potrzeb. Jedyne co to niecałe dwie godziny parkowania 9zł wg mnie dość drogo.

Piotr_2057

22.11.2013

Placówka

Poznań, Rosvelta 20

Nie zgadzam się (0)
Jelenia Góra może...
Jelenia Góra może pochwalić się wieloma aspektami, natomiast trudno znaleźć w niej dobry i tani hotel. Na ciekawą propozycję natrafiłem gdy przeglądałem hotele grupy Accorhotels. Zwróciłem uwagę na Mercure położony na ulicy Sudeckiej niedaleko centrum miasta. Okolica jest przyjemna do spacerów, nie liczą cmentarza. Poza tym jest piękny park. Lokalizacja sprzyja wypadom w góry. Recepcja, jakby się czas zatrzymał - niektórzy mówią, że to komunistyczny zabytek. Mnie się jednak podobało. Kuchnia serwowała przepyszne dania oczywiście w wysokich cenach. Można było jednak wybrać coś, co nie rujnowało kieszeni a wyglądało i smakowało wspaniale. Obsługa cierpliwie tłumaczyła co jest czym, z czym się je. Można było odnaleźć ślady po niedawnym już paleniu w lokalach. Teraz już nie można. Pokoje mało przestronne ale dla trzyosobowej rodziny mogą być. W barku lodówka, dostępny czajnik i kawy do wyboru. Ogólnie bardzo ciekawy hotel. Na uwagę zasługuje basen, dość mały i płytki, ale jest. Do tego sauny i wanna z masażem. Parę rzeczy mogłoby zostać odświeżonych. No cóż nie ma co narzekać, bo zjeżdżasz windą na minus 1 i jest fajnie, ciepło, mokro i zabawnie. Hotel ma trzy gwiazdki, kiedyś była jedna więcej, ale dobrze że jest mniej. Przystępniejsza cena, Vat 8 procent i te sprawy. Super w hotelu zadbano o śniadania. Rewelacja, dużo do jedzenia, wybór ogromny. Podchodzi Pani z obsługi i proponuje jajeczniczkę. Świeżutka, pachnąca. Do tego kawa wyśmienita. Nawet dużo produktów dla dzieci, mlecznych, na słodko. Na śniadaniu można być 2 godziny i wszystkiego nie jest się w stanie spróbować. Obsługa szczególnie śniadań zasługuje na najwyższą ocenę. Niesamowite, że Panie tak się starają. Jest porządek i indywidualne podejście do gości. Towarzystwo bardzo miłe. Za hotel można płacić voucherem, kartą lub tradycyjnie. Przy dobrej promocji może być winko w cenie z saunami, owoce na powitanie. Ogólnie doceniam starania hotelu, jego obsługi. Ocena najwyższa, chociaż recepcja ją zaniża, ale pozostałe aspekty rewelacja. Warto umówić się telefonicznie i podczas rejestracji przypomnieć, co ma być. Trochę komunikacja może szwankować, a po co potem nieporozumienia. Polecam hotel Mercure Jelenia Góra z całą odpowiedzialnością. Ps popracujcie trochę nad większymi atrakcjami dla dzieci, rodziców z dziećmi. Wtedy będzie więcej klientów z maluchami, a nie starszymi Niemcami ;-).

PeZU

19.11.2013

Placówka

Jelenia Góra, Sudecka 63

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze przygotowany...
Bardzo dobrze przygotowany pokój hotelowy pod względem czystości. Śniadania są smaczne, a wybór dość duży. Obsługa na recepcji miła i grzeczna, natomiast skład ekipy "starszego pokolenia" czasami zapomina o zwykłym uśmiechu

Krystyna_193

10.09.2013

Placówka

Poznań, Rosvelta 20

Nie zgadzam się (0)
Hotel godny polecenia...
Hotel godny polecenia zarówno w celach zawodowych jak i prywatnych. Lokalizacja- 10 minut spaceru do deptaka, 12 do Starego Miasta. Pokoje schludne, czyste. Dużym atutem jest obsługa- zagadują, proponują, podpowiadają, i -co jest rzadkością w polskich hotelach- uśmiechają się szczerze. Śniadanie wliczone w cenę. Skromny wybór wędlin, ale za to dobre jakościowo soki.

gdynianka

29.11.2012

Placówka

Lublin, Al. Racławickie 12

Nie zgadzam się (0)
Wizytówkę hotelu psuję...
Wizytówkę hotelu psuję bardzo długi czas oczekiwania w kolejce przy recepcji, zarówno przy meldowaniu się w hotelu jak i przy opłacaniu hotelu.Personel recepcji nie proponuje rabatów tylko na prośbę klienta po długim oczekiwaniu udaje się wyegzekwować rabat.Również dopiero na zapytanie klienta w recepcji informują o godzinach posiłków.Dodaję ze cena za pobyt jest dość wysoka.Nie widnieje w widocznym miejscu ani w hotelu ani przed nim cennik za postój samochodu.

Anna_3588

15.11.2011

Placówka

Poznań, Rosvelta 20

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym roku...
W zeszłym roku moja firma wysłała mnie na szkolenie do Warszawy. Miałam zarezerwowany pokój w hotelu Mercury Fryderyk Chopin. Obiekt sprawia naprawdę przyjemne wrażenie, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Obsługa ma profesjonalne podejście do klienta. Pokoje czyste, schludne. Codziennie panie Sprzątały pokój i łazienkę, łózko było zawsze zaścielone. Hotel ma doskonałą lokalizację, tylko 5 minut spacerkiem od dworca centralnego. W pobliżu jest Pałac Kultury, Złote Tarasy.

Eklerka

03.02.2011

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 22

Nie zgadzam się (0)
Przyjechałam na weekend...
Przyjechałam na weekend do hotelu Mercure Skalny Karpacz. Od wejścia miła obsługa, w recepcji formalności załatwiłam w 2 minuty, nie miałam problemu z odnalezieniem swojego pokoju, wszystko dobrze zostało mi wytłumaczone. miła fachowa obsługa, obiekty: basen, sauna były dobrze przygotowane. W restauracji również nie trzeba było szukać obsługi, była na każde zawołanie. Zostawiłam swój telefon komórkowy, po przyjeździe do domu skontaktowałam się z recepcją i na szczęście telefon się znalazł i został mi wysłany kurierem na adres który podałam.

Julienne

30.10.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
Spędziłem noc z...
Spędziłem noc z żoną w hotelu. W hotelu (recepcja, pokój, korytarze) były bardzo czyste. W pokoju czekała na nas niespodzianka w postaci małych czekoladek walentynkowych. Wyjątkowo ładnie i oryginalnie pościelone było łóżko. Obsługa recepcji nie robiła problemów z przedłużeniem naszej doby hotelowej o kolejne 2 godziny.

Adam_88

17.02.2009

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 22

Nie zgadzam się (25)
Miałam mieć szkolenie...
Miałam mieć szkolenie w hotelu Mercure. I rzeczywiście spotkanie się odbyło, jednak nie jestem zadowolona z jakości usług jakie są świadczone uczestnikom konferencji w tym hotelu, a mam pewne doświadczenie w tej kwestii, często miewam szkolenia i to w różnych częściach kraju. W przewie kawowej zabrakło kawy i nikt się tym nie zainteresował, poza tym w porze lunchu zmieniono nam salę obiadową i musieliśmy biegać po trzech salach, zanim znaleźliśmy tę właściwą - nie było nawet kogo zapytać gdzie mamy się podziać. Dużym plusem są zniżki jakie otrzymują uczestnicy szkoleń za korzystanie z parkingu - zapłaciłam dużo mniej i zostałam o takiej możliwości od razu poinformowana. Bardzo podobała mi się obsługa recepcji. Kompetentna, zorientowana i chętna do pomocy.

Anita_16

02.10.2008

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 22

Nie zgadzam się (23)

Mercure

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mercure?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Skorzystałam z restauracji...
Skorzystałam z restauracji w hallu i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Kuchnia jaką oferuje kucharz jest na najwyższym poziomie. Warto zajrzeć i skorzystać (zupa i krewetki w kremie majonezowym - smak niesamowity, palce lizać !!!), zapewniam że ceny nie są wygórowane, jak mogłoby się zdawać. Zatem, wróćcie do kultowego miejsca - zapewniam że będziecie zadowoleni.