Przyznaję 5 ponieważ uważam ,że się w pełni należy. Muszę przyznać ,że za każdym razem kiedy jestem w tym sklepie zawsze spotykam sie z miła obsługą. Ponieważ jestem klientką ,która potrzebuje więcej czasu na decyzję , Pani z którą miałam okazję rozmawiać wykazała się szczególną cierpliwością , ale przede wszystkim była przy tym miła i chętnie udzielała wszelkich informacji , a do tego sama wychodziła z propozycjami. Tak,że w końcu doszło do zakupu. Ale jak pisałam wszystkim Paniom pracującym w tym sklepie należy sie 5+.
Tak jak miałam do tej pory pozytywną opinię o tej sieci hipermarketów, tak niestety wtorkowa obserwacja tę opinię zmieniła. Nie wiem czy Zarządowi firmy zależy tylko na swoich wielkich hipermarketach a na supermarketach w mniejszych miejscowościach nie. To co zaobserwowałam to przede wszystkim brudne koszyki , nieprzyjemny zapach w części -warzywa-nabiał. Nie wiem czy nie lepiej przecenić psujące się warzywa i owoce , ewentualnie je usunąć i ogólnie zrobić w tej części porządek również na półkach z nabiałem. Powiem tylko tyle-wstyd .
Przyznam że zainteresowanie sprzedawcy klientem milo mnie zaskoczyło. Również udzielenie wyczerpujących informacji na zadawane przeze mnie pytania w pełni mnie usatysfakcjonowały. Sprzedawca udzielał bardzo wyczerpujących odpowiedzi również jeżeli chodziło o zagadnienia techniczne i potrafił znalęźć róznice -plusy i minusy poszczególnych modeli.
Niestety zauważyłam brak zainteresowania klientami. Dopiero po podejściu do sprzedawcy i zadania pytania otrzymałam ogólną odpowiedź. NIe wiem, czy ten brak zainteresowania wynika z małej ilości zatrudnionych osób do obsługi i automatycznie zmęczenie sprzedawcy czy po prostu podejście pracowników do swojej pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.