Obsługa w dziale kredytów hipotecznych; Posiadając kredyt hipoteczny ww banku korzystam z działu obsługi tego produktu. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia,panie obsługujące traktuja klientów jak petentów, sa mało kompetentne, klient nie może liczyć na doradztwo z ich strony ponieważ nie znaja produktów które oferuje ich bank. Generalnie są bardziej zainteresowane nowym klientem a obsługa po sprzedażna nie ma dla nich wartości zatem obecnych klientów traktują jak intruza. Średni czas oczekiwania na rozmowę z doradcą to 20 min. Brak organizacji czasu pracy, doradcy kończą obsługę i odchodzą od stanowiska w dowolnym momencie nie zważając na ilość osób oczekujących. Poza tym zdarzyło się, że w trakcie obsługi doradca spożywał posiłek, jak również na jego biurku panował bałagan. Jako klient miałam odczucie nieładu bałąganu i kompletnego braku organizacji pracy. Ceny produktów oferowanych przez ten bank są najwyższe na rynku ale nic za tym nie idzie ani jakość obsługi ani zadowolenie klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.