Po wejściu do placówki zauważa się czystość i zorganizowanie personelu. Zostałam od razu zauważona i zaproszona do stanowiska. Pani była kompetentna i odpowiedziała na wszystkie moje pytania oraz podpowiedziała mi najlepsze dla mnie rozwiązanie. Postawa ta zachęca do dalszego kontaktu oraz korzystania z usług.
Witam serdecznie, na wstępie chciałbym serdecznie podziękować za wyrażenie swojej opinii. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że jakość obsługi w placówce mBanku zyskała Pani uznanie. Od zawsze stawiamy na profesjonalną i miłą obsługę, tak by każdy klient czuł się u nas wyjątkowo. Jakość obsługi klientów, ich zadowolenie to nasz priorytet, tym bardziej miło nam jak dostrzegają to nasi klienci. Zachęcamy do skorzystania z naszych produktów i usług. Pozdrawiam Marcin Jóźwiak, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.