A ja opiszę obsługę klienta w Galerii Bronowice w Krakowie.
Chciałam zwrócić towar - okazał się za duży.
Odbiłam się od kasy z informacją, że mam towar z kolekcji specjalnej i nie mogę zwrócić go w tym sklepie. Towar, który chciałam zwrócić nie był
zawarty w liście marek/kolekcji specjalnych, których nie można zwrócić w sklepie stacjonarnym. Przysadzista, bląd kierowniczka sklepu, która zasłaniała się przepisami RODO i nie chciała podać imienia stwierdziła, że jest bezradna wobec zasad regulaminu. Swoją drogą powinni chyba Państwo rzetelniej szkolić personel z przepisów RODO.
Skoro Państwa sieć sklepów tak dobrze się rozwija to proponuję zastąpić cały personel sklepu w Bronowicach kasami samoobsługowymi. Mniej bezsilności, humorzastej obsługi i RODO nie będzie uwierać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.