Opinie użytkownika (1)

Nawet na pół...
Nawet na pół gwiazdki nie zasługują. Konsultant stwierdził że nikt nie jest w stanie osłużyć biletomatu i go zresetować tak, aby zabezpieczyć moje dane osobowe. Odsyłał mnie do mennicy polskiej. Na automacie widnieje numer telefonu do mpk, a niby odsługą zajmuje się ktoś inny. Wiec wprowadzanie ludzi w błąd. Dodatkowo konsultant nieuprzejmy i jak poprosilam zeby sie przedstawil to zaczal mi jakies numerki podawac. Zero kompetencji i przerzucanie sie odpowiedzialnoscia. Brak jakiejkolwiek checi pomocy. Stwierdzil ze na potwierdzeniu moje dane sie albo wydrukuja albo nie wiec dodatkowo albo słabo przeszkolony albo nie ma pojecia o czym mowi.....

AniaA_DFtb

13.06.2023

MPK Łódź

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi