Nie można doczepić się do jakości obsługi. Pracownicy zarówno baru jak i kręgielni byli bardzo sympatyczni, życzliwi i pomocni. Największą wadą tego miejsca są: jego lokalizacja (centrum handlowe) oraz wysokie ceny.
Pani pracująca na sklepie, bardzo uprzejmie, rzetelnie i chętnie pomagała w wyborze towarów. W momencie gdy sama nie znała odpowiedzi na jakieś pytanie, bez zbywania klienta, szukała odpowiedzi. Do samego procesu sprzedaży nie mam żadnych zastrzeżeń. Problem pojawił się przy stoisku ratalnym. Pani sporządzająca umowę, próbowała wmówić, że bez dodatkowego ubezpieczenia gwarancja nie daje szans na naprawdę sprzętu. Nawet jeżeli mielibyśmy do czynienia z wadą fabryczną. Cytuję "jak pani w domu podłączy sprzęt [po raz pierwszy] i okaże się, że nie działa, to już koniec, nikt tego nie naprawi". Dopiero kiedy wyjaśniłam jej różnicę między wadą fabryczną a uszkodzeniem mechanicznym, przyznała (choć niechętnie), że faktycznie, to pierwsze będzie uwzględnione. Nie wiem czy jej opinia wynikała z chęci "wciśnięcia" dodatkowego ubezpieczenia czy też niewiedzy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.