Opinia użytkownika: Angelika_366
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Pani pracująca na sklepie, bardzo uprzejmie, rzetelnie i chętnie pomagała w wyborze towarów. W momencie gdy sama nie znała odpowiedzi na jakieś pytanie, bez zbywania klienta, szukała odpowiedzi. Do samego procesu sprzedaży nie mam żadnych zastrzeżeń. Problem pojawił się przy stoisku ratalnym. Pani sporządzająca umowę, próbowała wmówić, że bez dodatkowego ubezpieczenia gwarancja nie daje szans na naprawdę sprzętu. Nawet jeżeli mielibyśmy do czynienia z wadą fabryczną. Cytuję "jak pani w domu podłączy sprzęt [po raz pierwszy] i okaże się, że nie działa, to już koniec, nikt tego nie naprawi". Dopiero kiedy wyjaśniłam jej różnicę między wadą fabryczną a uszkodzeniem mechanicznym, przyznała (choć niechętnie), że faktycznie, to pierwsze będzie uwzględnione. Nie wiem czy jej opinia wynikała z chęci "wciśnięcia" dodatkowego ubezpieczenia czy też niewiedzy.