Do oddziału Banku udałam się, ponieważ zauważyłam, ze pobrano z mojego kona opłatę. Byłam źle nastawiona i zdenerwowana. Jednak pracownica Banku była bardzo sympatyczna, udzieliła mi niezbędnych informacji bardzo spokojnie i rzeczowo, podała rozwiązanie problemu i wskazała, jak mogę ponosić niższe koszta prowadzenia konta. W pomieszczeniu było czysto i przyjemnie. Nie było kolejki, pracownicy byli kulturalni.
Personel uśmiechnięty, kulturalny. Przy każdym dziale, z którego korzystałam, był pracownik, który udzielił mi fachowej informacji lub pomógł w wyborze, poszukał towaru w magazynie, a nawet poinformował o sposobie montażu danego towaru.Niestety były duże braki w asortymencie. Asortyment był też przemieszany i nieodpowiednio rozmieszczony w sklepie - te same panele w dwóch różnych miejscach - listwy do paneli w zupełnie innym dziale.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.