Obsługa w North Fish jest bardzo profesjonalna. Widać, że ludzie pracujący tam lubią to co robią i zawsze z uśmiechem i indywidualnie podchodzą do każdego klienta. Jadam tam często, bo zawsze doradzą, zaproponują coś nowego, a przy tym nie "wpychają" mi czegoś, czego nie zjem - swoje propozycje opierają na "profilu" klienta. Nie oszukują na porcjach, jak ma to miejsce w niektórych sieciówkach, a do tego ceny są bardzo adekwatne do jakości sprzedawanych produktów. Czasem tylko czas oczekiwania na jedzenie jest zbyt długi, można by to jakoś przyspieszyć, bo czekanie 10 minut na kanapkę bywa nieco irytujące. Mimo to jest to miejsce godne polecenia.
Miło jest kiedy obsługa wita nas przy wejściu do sklepu. Niekoniecznie nachalnie, ale jednak zauważa, że klient pojawił się w sklepie. Będąc jednak w H&M nie dość, że obsługa zignorowała mnie gdy weszłam (to oczywiście przeboleję) to jednak czarę goryczy przelała ignorancja ekspedientki kiedy podeszłam do niej by zapytać o konkretny produkt. Musiałam kilkukrotnie przepraszać, że zabieram pani czas zanim zechciała mi go poświęcić, a kiedy już udało jej się znaleźć dla mnie chwilę była bardzo niemiła i opryskliwa. Nie tego oczekuje się po tak dużej sieci sklepów z tak ugruntowaną pozycją na rynku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.