Po godzinie 17:00 zadzwoniła do mnie Pani z Banku przedstawiając się z imienia i nazwiska. Zaczęła rozmowę od propozycji ubezpieczeniowej nie zapytawszy mnie czy mam czas na taką rozmowę. Przeszkodziłam w monologu tej Pani i powiedziałam ,że żadne produkty mnie nie interesują, ponieważ chcę zamknąć konto w tym banku. Pani zachowała się jakby nie słyszała i kontynuowała monolog. Przeszkodziłam Pani i powtórzyłam, że zamierzam zamknąć konto, więc nie interesuje mnie temat ubezpieczeń do konta. Pani usłyszała ,a później ze złością w głosie życzyła mi miłego dnia. Po odłożeniu telefonu czułam się niekomfortowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.