Obsługa zimna, powolna. Na zrobienie odpisu zaświadczenia 1 str trzeba czekać aż 2 dni, cała praca zajęła by Panu notariuszowi max. 10 min, było pusto nie było klientów, Pan siedział i ziewał, a sekretarka zimnym i ponurym głosem ośwaidczyła, ze po odbiór dokumentu zaprasza za dwa dni. Gdyby każdy tak pracował to ciezko byłoby na tym swiecie żyć. Na szczeście do Notariusza chodzimy raz na jakiś czas.
Apteka czysta, ładnie oświetlona, widoczna z ulicy. Personel miły uśmiechnięty. Co prawda kupowałam leki na zwykłe przeziębienie ale Pani w aptece doradziła mi które będą najbardziej odpowiednie,a które się pokrywają itp. Zostałam sprawnie i szybko obsłużona nie czekając długo w kolejce, ponieważ są dwa okienka do sprzedaży i sprawny personel.
Salon samochodowy wygląda dość nieciekawie,zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz, zacieki na kasetonach, zimno ok. 10 stopni, personel obsługuje klientów w ubraniu, łazienka jedna dla klientów i pracowników (brak mydła i papieru toaletowego), słabe oświetlenie. Obsłużona zostałam przez młodą kobietę, wiedza na temat samochodów tej Pani była bardzo dobra, krótko i zwięźle odpowiadała na moje pytania. Nie miała jednak identyfikatora co w salonach chyba jest wymogiem. W salonie panował chaos, drobne kłótnie pomiędzy handlowcami, co niezbyt korzystnie wpływa na klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.