Podczas sobotnich zakupów udałam się do perfumerii Sephora w Złotych Tarasach w celu zakupu kremu do pielegnacji twarzy. Wchodząc od razu zostałam zauważona i powitana przez konsultantkę która zaproponowała mi pomoc w zakupach. Konsultanka zadając mi pytania pomocnicze badała moje potrzeby, uważnie słuchając co mówię proponowala mi różne kremy. Podczas prezentacji (testując na reku) opowiadała o właściwościach produktu (konsystencji, zapachu, przeznaczeniu itp). Poziom wiedzy (kompetencje) oraz przyjemna atmosfera podczas rozmowy sprawiły, że zdecydowałam się na zakup.
Mimo dość puźnej godziny w perfumerii panował ogólny porządek. Asortyment estetycznie ułożony, drobne braki towarotwe na półkach.
Wszystkie konsultantki ubrane jednakowo (czerne koszulki i spodnie), każda z dziewczyn które widziałam miała zrobiony staranny makijaż (mocniejszy lub delikatny).
To kolejna wizyta w tej perfumerii która należy do udanych !!!
w dniu dzisiejszym byłam na zakupach w CH Janki w salonie Sephora. Zależało mi na zakupie podkładu do twarzy. Przyznam, ze dawno zakupy nie sprawily mi tyle przyjemności. Wchodząc do salonu od razu zostałam powitana przez konsultanta, który po 2-3min podszedł do mnie i zaoferował swoja pomoc. Dziewczyna zadając mi "serie" pytań pomocniczych zaproponowała mi podkład odpowiedni dla mnie (powiedziała mi rownież o jego wlaściwościach i zaletach). Przy pomocy testera dobrała kolor idealny do mojej karnacji. Zaproponowała mi równiez zrobienie bezpłatnego makijażu. Konsultantka była bardzo uśmiechnięta, sympatyczna dlatego na każdym etapie obsługi/rozmowy czułam się badzo dobrze a patrząc na jej zaangażowanie miałam wrażenie, ze jestem wyjątkowym klientem. Salon mimo dość dużej ilości klientów był uporządkowany, dobrze zatowarowany co świadczy o tym, iż pracownicy na bieżąco dbają o estetyke i zatowarowanie sali sprzedaży.
Podczas pobytu we Wroclawiu wraz z koleżanką udałam sie do Galerii "Renoma" do nowo otwartego salonu Top Secret. Znajoma szukała sukienki na wieczorne wyjście. Podczas ogladania kolekcji (po kilku minutach) podeszła do dziewczyna i zaoferowała pomoc. W godzinie o której byłyśmy akurat odbywała się akcja Heppy Haurs (akcja rabatowa) o czym zostalyśmy poinformowane przez sprzedawce. Dziewczyna zadając pytania pomocnicz, sprecyzowała dokładnie czego poszukujemy (fason, kolor. okazja). Pokazała nam 4szt sukienek, które koleżanka poszła zmierzyć. Podczas pobytu w przymierzalni kilkukrotnie zapytała jak rozmiary (podmieniała je). Na uwage zasluguje również fakt, iż dziewczyna nie tylko chwaliła wygląd ale i starala sie zamieniać cechy ubrania na tzw korzyści. W salonie mimo sporej ilosci klientów panował porządek.
W dniu wczorajszym udalam się na zakupy, gdyż zależało mi na zakupie spodni. Odwiedziłam salon Mango, ich fasony bardzo mi odpowiadają. Podczas oglądania kolekcji podeszła do mnie pani z chęcią pomocy. Pytaniami pomocniczymi, sprecyzowała czego poszukuję. Zaoferowała mi kilka modeli spodni, podczas pobytu w przymierzalni podmieniała rozmiary, dopytywała sie jak czuje się w mierzonych rzeczach. Takie zachowanie zasługuję na uznanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.