Przygodę z Orange a dokładnie przystąpieniem do abonamentu opiszę następująco: "NIGDY WIĘCEJ"!!Plusy:1. Rozmowa z konsultantem, przed podpisaniem umowy oczywiście, na odpowiednim poziomie.Minusy :1. Inna umowa niż obiecana na infolinii - aby otrzymać obiecane 4 miesiące za darmo musiałem 3 razy składać reklamację2. Pomimo obiecanych 4 miesięcy za darmo pierwszą fakturę za usługi (w pełnym wymiarze) otrzymałem miesiąc po podpisanej umowie. Ponownie reklamacja.3. Nowy telefon z SimLockiem - kolejna reklamacja4. Bardzo nachalna infolinia. Telefony średnio 2-3 razy w miesiącu z coraz nowymi propozycjami zupełnie oderwanymi od rzeczywistości między innymi kolejny abonament, internet mobilny w mieszkaniu gdzie jest kablowy czy ubezpieczenie na życie lub kredyt (znam lepsze firmy od ubezpieczeń i kredytów). A może warto by było zaproponować zmniejszenie stawki za rozmowy lub smsy?
Rozplanowanie i aranżacja sklepu bardzo dobra. Przydało by się lepsze oznaczenie działów i miejsc czytników cen aby były widoczne z daleka. Personel sklepu nie jest chętny do pomocy i rzadko którykolwiek z pracowników wychodzi z inicjatywą. Czasem trzeba się nabiegać aby znaleźć odpowiednią osobę. Moim zdaniem nie wynika to ze złych intencji a ilości personelu (moje odczucie), są po prostu zabiegani.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.