podczas tankowania paliwa pracownik podjazdowy stał oparty o szeroki siwy słóp nawet nie zaproponował pomocy tylko sie przyglądał obsługa na podjezdzie była naganna natomiast w sklepie trzeba było bardzo długo czekać na obsłużenie ponieważ pracownik najwidoczniej niedoświadczony motał sie z fakturą klienta stojącego przedemna ponieważ z tego co usłyszałem zle cos wystawił i nie umiał tego poprawić zero propozycji jakiegos produktu ogólnie naganna obsługa
WTAM WCZORAJ TANKOWAŁEM PALIWO PB-95 NA STACJU 192 W HRUBIESZOWIE OBSUGIWAŁ MNIE CZŁOWIEK O IMIENIU ANDRZEJ BYŁ BARDZO MIŁY I UPRZEJMY PODCZAS GDY KUPOWAŁEM KAWE ZAPROPONOWAŁ MI CIASTKO W ZESTAWIE DO KAWY ZA KTÓRE ZAPŁACIŁEM TANIEJ A TAKŻE ZAPROPONOWAŁ MI KUPNO NUMIZMATU ZA KWOTE 2,99ZŁ UWAŻAM ŻE NA TEJ STACJI PRACUJĄ BARDZO PROFESIONALNI LUDZIE DOBRZE WYSZKOLENI I ZAWSZE POMAGAJĄCY KLIENTOM Z USMIECHEM NA TWARZY PONIEWAŻ ZAWSZE GDY JESTEM NA TEJ STACJI JET MIŁA ATMOSFERA I SPRAWNA OBSŁUGA
Sprzedawca nie nawiązał kontaktu wzrokowego i nie przywitał klienta, nie używał zwrotów grzecznościowych, nie zapakował produktu do reklamówki, nie wydał paragonu i przez cały czas trwania transakcji miał ponurą minę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.