Brak osoby mogącej udzielić informacji o produkcie - aparat fotograficzny Olympus. 12 minut czekałem na obsługę. Pracownik niekompetentny - szukał informacji o produkcie w komputerze. Moja wiedza była większa. Brak możliwości przetestowania sprzętu na terenie sklepu. Pracownik tłumaczył się polityką sklepu i decyzją kierownika. Nawet groźba pójścia do konkurencji (MediaExpert) nie złamało postawy obsługi. Nierzetelna informacja o ratalnej sprzedaży. Klient wprowadzany w błąd - raty 40x0%. Brak informacji w gazetce reklamowej o obowiązkowych ubezpieczeniu zwiększającym koszty kredytu. Istnieje opcja 6 rat 0%, ale obwarowana zapisami w umowie, których złamanie spowoduje spłatę ponad dwukrotnie ceny produktu. Ostatecznie nie kupiłem aparatu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.