Hotel Olimpijski po gruntownym remoncie absolutnie nie wyglada tak, jak go pamietam. Ala skupię sie na restauracji hotelowej. SUPER!!!czysto, schludnie, przyjaźnie!Bardzo dobra energia miejsca!Profesjonalna, sympatyczna obsługa. Ceny przystepne, jedzenie pyszne, szybka obsługa!Naprawdę miło sie tam spedza czas podczas posiłku!W menu tradycyjne polskie dania. Dla jednych być może skromne menu, ale jak dla mnie kompletne. Jedzenie przygotowywane na miejscu w chwili zamówienia!Obsługa wykwalifikowana..odpowiadajaca rzeczowo na pytania dotyczace menu!Jeżeli chodzi o wystrój, to tak jak napisałam wcześniej ciepłe i przyjazne, choć jak dla mnie zbyt sterylne(być może jest to wina tego, że od niedawna restauracja, jak i sam hotel działa znów na rynku).Puste ściany, "gołe" okna, białe obrusy do białych ścian...ciut za dużo tej bieli!!!Generalnie w skali od 1-5 przyznaję 4!!!Szczeże POLECAM dobre miejsce na zbliżajace sie EURO 2012, bo telewizor duży na ścianie jest:):):)
Moja obserwacja tego miejsca nie dotyczy tylko tego jednego dnia, ale składa sie na wiele wcześniejszych wizyt.Zawsze wychodziłam zadowolona.Jestem osoba zwracajacą szczególną uwagę na kompetencję i znajomość branży pracowników danej firmy czy instytucji. W aptece " Libra" zawsze spotkałam sie z fachowością w tej kwestii. Zawsze otrzymałam rzetelna informację na temat danego leku, choć nieraz był to lek mało znany czy dopiero wchodzący na rynek. Co mnie miło zaskoczyło ostatnim razem?mianowicie na moje pytanie dotyczace działania jakiegoś tam X leku oprócz informacji słownej otrzymałam kserokopię ulotki tego leku(pozytywnie zaskoczona dbałością o klienta)Co poza tym:-Ekspozycja towaru poprawna,-Schludne i przyjazne otoczenie dla potencjalnych klientów(tj. krzesła, stół, aparat do mierzenia cisnienia, automat z free wodą itp.)- Miła, uprzejma i co ważniejsze cierpliwa obsługa- Bardzo dobra lokalizacja w centrum miastaZ przyjemnością polecam tą aptekę wszystkim Oświęcimianom i nie tylko:)
-ceny podane wielokrotnie nie sa adekwatne do faktycznyn cen o czym najcześciej klient dowiaduje sie przy kasie.-na cały sklep czynne były zaledwie dwie kasy(na 10 a nawet wiecej), a kolejka spora...poirytowanie klientów było znacząco odczuwalne.-cieżko zlokalizować personel sklepu, gdy ma sie jakieś pytanie odnośnie jakiegoś produktu, a i wiedza personelu nie jest im ponujaca, jak na tak duży hipermarket.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.