Po godzinie 15:00 zauważyłam kompletny brak kolejek i super cisza w banku. Niestety Pan obsługujący zanim przystąpił do obsługi "musiał" najprawdopodobniej wykonać bardzo ważną rozmowę z kolegom obok. Pan widać był bardzo znużony i zmeczony pracą. Jak już zwrócił na mnie uwagę to uprzejmie spytał w czym może pomóc. Chciałam wiedzieć jak jest stan mojego konta. Pan tak głośno wypowiedział sume, że nawet słyszała jaki mam stan konta, moja siostra, która nadmieniam stała przy drzwiach wyjściowych. Jednak wole jak jest głośno.
Pani sprzedająca produkty oraz usługi Plus GSM, po moim wejściu i wypowiedzeniu mojego "dzień dobry" niestety nie zareagowała, ponieważ rozmawiała przez telefon ,po 1,5 minuty Pani stwierdziła, że cytuję: "muszę kończyć bo mam klientów" i rzuciła telefon. Ja w tej chwili zauważyłam, że szklana wystawka posiadfa linie papilarne wielu klientów. Pani sprzedawczyni usmiechnęła się miło i zapytała czym może służyć następnie zasypał mnie informacjami na temat oferty nie narzucając żadnej. Po moim stwierdzeniu, że taka a taka oferta mnie interesuje zapytała usłużnie czy interesują mnie telefony dotykowe czy może klasyczne równocześnie uśmiechając się miło. Po moim stwierdzeniu, iż zainteresowana jestem telefonem dotykowym przyniosła za małą chwilkę pięć modeli opisując je oraz podając ich cenę. Pomarudziłam chwilkę, a Pani słuchając mnie uważnie podawała zalety poszczególnych modeli. po moim stwierdzeniu, iż musze sie zastanowić i spisać modele, aby sprawdzić w internecie opinie na dany model Pani sama zapisala modele oraz ich cene.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.