Opinie użytkownika (3)

Zamówiliśmy narożnik, zapłaciliśmy...
Zamówiliśmy narożnik, zapłaciliśmy całą kwotę, czekaliśmy dłużej o tydzień na dostarczenie mebla, niż nam obiecano tylko po to, by dowiedzieć się dziś, że tego narożnika wycofano z produkcji i nie zostanie on nam dostarczony! Nikt nawet nie powiedział "przepraszam", a jedynie: "mam dla pani złą wiadomość"... Co za obsługa... Fatalnie!!!

Ana_17

07.03.2014

abra

Placówka

Warszawa, Głebocka 13 13

Nie zgadzam się (0)
Co prawda na...
Co prawda na obsługę czekaliśmy przy punkcie obsługi ponad 30 minut, ale nie była to wina pracowników, lecz kwestia zbyt dużej ilości klientów zainteresowanych kupnem mebli. Osoba przyjmująca od nas zamówienie była bardzo kompetentna, podała informacje zgodne ze stanem faktycznym, znała bardzo dobrze asortyment sklepu.

Ana_17

06.03.2014

Black Red White

Placówka

Warszawa, Głębocka 13

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca nas...
Pani obsługująca nas podczas wybierania mebli nie znała możliwości modyfikacji produktów, ale starała się wszystko sprawdzać w komputerze, by nie podać nam mylnych informacji, co prawda trwało to długo, ale ostatecznie udało nam się wybrać potrzebną rzecz, jednak otrzymaliśmy, jak się okazuje, błędne informacje na temat terminu dostępności zakupionego mebla. Obiecywano dostawę zamówienia w 2 tygodnie, a już mija 3 tydzień... Po naszych dopytywaniach obiecywano skontaktować się telefonicznie określonego dnia, niestety nikt wtedy nie zadzwonił...

Ana_17

06.03.2014

abra

Placówka

Warszawa, Głebocka 13 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi