Opinie użytkownika (1)

W dniu 04.06...
W dniu 04.06 udałem się do oddziału Banku, celem aktywacji karty kredytowej ponieważ upłynęła ważność poprzedniej. Po wejściu do Banku stanąłem przed szklaną ścianą i nie mogłem znaleźć drzwi :-) Są mało widoczne. jednak udało mi się odszukać klamkę i po chwili byłem już na sali obsługi. Przy dwóch okienkach byli interesanci i musiałem czekać. Jednak już po chwili podeszła do mnie młoda Pani i zaoferowała pomoc (Jak zauważyłem na identyfikatorze - stanowisko Kierownik), wyjaśniłem o co mi chodzi i po chwili zostałem zaprowadzony do Pana przy biurku. Pan bardzo sprawnie pomógł mi uaktywnić kartę (odblokował konto do bankowości internetowej - bo zapomniałem hasło itp) - proponował dodatkowe usługi tj np.rachunek w promocji bez opłat, kredyti td - Generalnie pełen profesjonalizm - badanie potrzeb Klienta - czułem, że zostałem miło obsłużony i chętnie tam wrócę jeśli będę potrzebował pomocy lub podpadnie mi Bank gdzie mam ror.

Alvi

06.06.2009

Bank Millennium

Placówka

Mielec, Niepodległości 2

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi