Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alvi

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: W dniu 04.06 udałem się do oddziału Banku, celem aktywacji karty kredytowej ponieważ upłynęła ważność poprzedniej. Po wejściu do Banku stanąłem przed szklaną ścianą i nie mogłem znaleźć drzwi :-) Są mało widoczne. jednak udało mi się odszukać klamkę i po chwili byłem już na sali obsługi. Przy dwóch okienkach byli interesanci i musiałem czekać. Jednak już po chwili podeszła do mnie młoda Pani i zaoferowała pomoc (Jak zauważyłem na identyfikatorze - stanowisko Kierownik), wyjaśniłem o co mi chodzi i po chwili zostałem zaprowadzony do Pana przy biurku. Pan bardzo sprawnie pomógł mi uaktywnić kartę (odblokował konto do bankowości internetowej - bo zapomniałem hasło itp) - proponował dodatkowe usługi tj np.rachunek w promocji bez opłat, kredyti td - Generalnie pełen profesjonalizm - badanie potrzeb Klienta - czułem, że zostałem miło obsłużony i chętnie tam wrócę jeśli będę potrzebował pomocy lub podpadnie mi Bank gdzie mam ror.