Rozwiązanie problemu z pracownikiem infolinii przebiegło bez problemów. Konsultant był bardzo uprzejmy, jego wypowiedzi były jasne i zrozumiałe. Dany problem został sprawnie i szybko rozwiązany. Konsultant posiadał wysoką wiedzę z zakresu omawianego zagadnienia. Bardzo łatwe połączenie z infolinią.
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat funkcjonowania mBanku. Cieszę się, że zarówno czas połączenia z pracownikiem, jak i przebieg rozmowy spełnił Pani oczekiwania. Dla nas to najlepsza nagroda za codzienną pracę. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią będą równie satysfakcjonujące.
Przypominam iż pozostajemy do dyspozycji na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Anna Bolanowska mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.