Opinie użytkownika (3)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym odwiedziłam sklep Neonet w celu zakupu prostownicy. Sprzedawca w sposób szczegółowy omówił wszystkie funkcje oraz zalety i pomógł mi w wyborze produktu, który najbardziej spełniał moje wymagania. Ponadto wszystko odbywało się w miłej atmosferze - sprzedawca był uprzejmy, odpowiadał na wszystkie moje pytania. W sklepie panuje porządek. Jedynym mankamentem jest wielkość oraz położenie sklepu. Znajduje się w mało widocznym miejscu. Jest bardzo mało miejsc parkingowych w jego okolicy. Minusem jest również mały wybór asortymentu.

Alicja_521

20.05.2016

NEONET

Placówka

Wronki, kręta 1

Nie zgadzam się (1)
Sklep zawiera ogromne...
Sklep zawiera ogromne zasoby sprzętu RTV i AGD w cenach i o jakości wysokiej lub też przeciętnej. Jeżeli zwracamy szczególną uwagę na wysoki standard obsługi klienta, to Neonet jest tego doskonałym przykładem. Ekspedienci posiadają ogromną wiedzę i zasób informacji dotyczący sprzedawanych przez nich przedmiotów. Ponadto wszelkie informację przekazują w sposób jasny i przejrzysty. Klient czuję, że jest dobrze i kompetentnie obsługiwany w przyjaznej atmosferze. Przy zakupie towaru możliwa jest pomoc podczas załadunku, co się bardzo ceni. Jeżeli chodzi o wygląd sklepu, to jest zadbany i wysprzątany, a towary poukładane w sposób przejrzysty.

Alicja_521

30.08.2013

NEONET

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Supermarket zawiera produkty...
Supermarket zawiera produkty zarówno te z górnej półki jakościowej i cenowej, jak i te, których ceny są niskie a jakość nie należy do najwyższych. Dużą zaletą są jednak atrakcyjne przeceny.Każdy znajdzie coś dla siebie bez względu na grubość portfela. Produkty powinny być poukładane według wyznaczonych w sklepie sektorów, jednak wiele z nich znajduję się w miejscach do tego nieprzeznaczonych- przykładowo galaretki w napojach, tudzież odwrotnie. Jeżeli chodzi o zachowaną czystość w markecie nie mam zastrzeżeń. Podłoga była czysta i zadbana. Wiele do życzenia może natomiast pozostawiać organizacja w obsłudze klienta. Czynna jedna- dwie kasy, przez co kolejki do nich się zwiększały, a czas obsługi wydłużał. Zaznaczyć należy, że kilka pozostałych kas było nieczynnych. Jednak chciałabym podkreślić, że pomimo tego mankamentu ekspedientki wykazują się rzetelnością i uprzejmością, dzięki czemu stwarzają przyjazne relacje kasjer- klient.

Alicja_521

30.08.2013

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi