Moja wizyta zwiazana byla z zalozeniem konta o nazwie Dobre Konto.
Obsługa musze przyznać sie starała, choc Pani była nowa i musiala sie dopytywac u keirownika szczegolow, w koncu sam keirownik asystowal aby dopilnowac poprawnosci tejze transakcji. Otrzymalam odpowiedzi na moje pytania, warunki i regulamin konta zostaly mi przedstawione. Na koniec Pani podziekowala mi za cierpliwosc, ja rowniez odpowiedzialam milym slowem, poniewaz czlowiek sie uczy cale zycie.
Wizyta udana, obsluga kompetentna, mimo iz czas obslugi byl wydluzony ze wzgledu na doszkalajaca sie Pania.
Trudny kontakt telefoniczny- linia zajęta lub bez odbioru, po wielu próbach dostałam odpowiedz.na moje zapytanie odnośnie reklamacji, jednakże odpowiedz ta była pobieżna i nie wyczerpywała w pełni zakresu składanej przeze mnie reklamacji, ponieważ odnosiła sie tylko do 1 punktu reklamacji, a bylo ich kilka. Na pozostałe nie dostałam odpowiedzi.Oczekiwanie na nią trwało 3 tygodnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.