Kontaktowałam się z infolinią banku, kiedy zablokowałam sobie dostęp do konta, używając niewłaściwego pinu. Połączenie z infolinią było bardzo szybkie, odebrał miły pracownik, który zaoferował pomoc. Po wytłumaczeniu sytuacji Pan bardzo spokojnie i rzetelnie wyjaśnił mi, jakie kroki mogę podjąć w celu odzyskania dostępu do konta. Przeprowadził w sposób profesjonalny przez procedurę "logowania" przez specjalny kod do kontaktu z infolinią, pouczywszy przedtem o niepodawaniu haseł na głos, a wpisaniu na klawiaturze telefonu. Po poprawnym wpisaniu hasła pracownik potwierdził moją tożsamość, zadając pytania w sposób bardzo prosty i wyraźny. Po zakończeniu procedury zapytał, czy może pomóc jeszcze w innych kwestiach i zachęcił do kontaktu z bankiem w razie dodatkowych pytań.Cała rozmowa była tak prosta i zwięzła, na ile pozwoliła sytuacja. Pracownik był bardzo profesjonalny, wyrażał się prosto i zrozumiale. Obawiałam się, że rozmowa będzie stresująca, ale dzięki spokojowi i profesjonalizmowi pracownika, sytuacja została rozwiązana bardzo sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.