Samo w sobie CCC jest zdezorganizowane, obsługa sama z siebie podejdzie i zapyta się czy może pomóc, jednak w momencie gdy panie rozmawiają i przerwiesz by o coś zapytać odburkną coś, tylko żebyś sobie poszedł. Dodatkowo same zasady panujące w sieci są jakąś porażką. Przecenionych rzeczy nie reklamujemy. Buty oddane do reklamacji potrafią wysłać na drugi koniec Polski. Więc ogólnie jak la mnie jest tam źle.
Jak na małą powierzchnię sklepu w Tesco znajduje się wiele produktów, ułożonych w sposób łatwy do odszukania artykułów nam właśnie potrzebnych (nawet jeśli sklep odwiedzamy sporadycznie). Niestety panie w obsługi były bardzo zajęte sobą, ale gdy już się im przeszkodziło potrafiły udzielić satysfakcjonującej odpowiedzi :) Dla mnie jednak największym problemem tego sklepu jest to, że na wejściu zawsze brzydko pachnie, co jest dla sklepu z żywnością raczej sporym problemem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.