Zamówienie w sklepie internetowym Kadoro złożyłam późnym wieczorem jednego dnia, a na następny dzień ok godz. 12.00 dostałam e-mail z informacją o możliwości odbioru zamówionych rzeczy w siedzibie firmy. Ciężko jednak tam trafić, ponieważ nie było żadnego szyldu, bądź jakiegokolwiek oznaczenia, że w tym miejscu znajduje się siedziba sklepu. Obsługa jest bardzo miła, pani mnie obsługująca sama zaproponowała, żeby przeglądnąć zawartość opakowania w celu sprawdzenia kompletności zamówienia. Rzeczy przeze mnie zamówione zapakowane były schludnie w specjalne woreczki. Zawartość paczki zgadzała się ze złożonym zamówieniem, zatem obsługa przebiegła bezproblemowo. Ludzie tam zatrudnieni podchodzą do swojej pracy profesjonalnie i realizują zamówienie sprawnie i szybko. Jedyny minus to lokalizacja. Jednak sklep Kadoro jest sklepem internetowym, nastawionym na wysyłkę zamówień do klientów. Dlatego też odbiór osobisty można zaliczyć jako plus, gdyż nie we wszystkich firmach jest to możliwe. Kadoro jednak ułatwia zakupy w swoim sklepie i klienci z Wrocławia nie muszą płacić dodatkowo za przesyłkę, mogąc odebrać zamówienie osobiście. Ceny części do biżuterii są konkurencyjne w porównaniu do innych sklepów.
Restauracja ma bardzo dobrą lokalizację, ponieważ mieści się blisko rynku. Trzeba się do niej jednak wybrać na piechotę, gdyż nie ma w pobliżu miejsc parkingowych specjalnych dla gości restauracji. Wnętrze lokalu jest czyste i zadbane. Wystrój jest dość ciekawy, szczególną uwagę przyciągają książki przyklejone do ściany. Obsługa niestety nie traktuje poważnie swojej pracy. Miałam wrażenie, że dziewczyna, która mnie obsługiwała zmuszała się do tego. Gdy zapytana o możliwość zrobienia dania bez pieczarek stanowczo zaprzeczyła i nie potrafiła uzasadnić dlaczego. Na zamówienie czeka się dość długo (ponad 30 min), a kiedy już zostanie dostarczone na stół nie zachwyca ono ani wyglądem ani smakiem. Szczególnie ryż sprawiał wrażenie wczorajszego, do tego spalonego na patelni. Niestety muszę przyznać, że mimo iż menu jest dość bogate, a ceny w miarę przystępne, jakość przyrządzanych potraw jest tak niska, że wątpię abym tam kiedykolwiek wróciła.
Apteka LEGE ARTIS posiada dobrą lokalizacje, położona jest blisko węzłów komunikacyjnych (PKS, PKP). Do apteki mogą dostać się osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku, gdyż posiada ona podjazd. Wnętrze lokalu jest zadbane, podłoga i gabloty wystawowe czyste. Obsługa lokalu jest miła i bardzo pomocna. Jeśli nie ma jakiegoś leku na stanie, to podają przewidywany czas dostawy i zapisują nr telefonu klienta, aby powiadomić go o możliwości odbioru tego leku. Mimo, że w aptece jest duża kolejka, ponieważ ceny leków są znacznie tańsze niż w innych aptekach, obsługa klienta idzie dość sprawnie i szybko. Minusem jest praktycznie brak miejsc parkingowych oraz mała powierzchnia, co w połączeniu z dużą ilością klientów może być problematyczne.Uważam jednak, że mimo wad warto wrócić do apteki nie tylko ze względu na dobrą ofertę cenową asortymentu, ale również ze względu na przyjazną atmosferę i miłą obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.