Opinia użytkownika: Aleksandra_1180
Dotycząca firmy: Kadoro
Treść opinii: Zamówienie w sklepie internetowym Kadoro złożyłam późnym wieczorem jednego dnia, a na następny dzień ok godz. 12.00 dostałam e-mail z informacją o możliwości odbioru zamówionych rzeczy w siedzibie firmy. Ciężko jednak tam trafić, ponieważ nie było żadnego szyldu, bądź jakiegokolwiek oznaczenia, że w tym miejscu znajduje się siedziba sklepu. Obsługa jest bardzo miła, pani mnie obsługująca sama zaproponowała, żeby przeglądnąć zawartość opakowania w celu sprawdzenia kompletności zamówienia. Rzeczy przeze mnie zamówione zapakowane były schludnie w specjalne woreczki. Zawartość paczki zgadzała się ze złożonym zamówieniem, zatem obsługa przebiegła bezproblemowo. Ludzie tam zatrudnieni podchodzą do swojej pracy profesjonalnie i realizują zamówienie sprawnie i szybko. Jedyny minus to lokalizacja. Jednak sklep Kadoro jest sklepem internetowym, nastawionym na wysyłkę zamówień do klientów. Dlatego też odbiór osobisty można zaliczyć jako plus, gdyż nie we wszystkich firmach jest to możliwe. Kadoro jednak ułatwia zakupy w swoim sklepie i klienci z Wrocławia nie muszą płacić dodatkowo za przesyłkę, mogąc odebrać zamówienie osobiście. Ceny części do biżuterii są konkurencyjne w porównaniu do innych sklepów.