W dniu 21.03.2012r. robiłam zakupy oraz obserwowałam zachowanie i otoczenie sklepu HOUSE. Bardzo zirytował mnie brak zainteresowanie pracowników klientem. Brak zwrotów grzecznościowych. Bardzo mało miejsca, a za to bardzo dużo rzeczy.Obsługa bardzo szybka. Reasumując, gdyby pracownicy byliby zainteresowani klientem, sklep godny byłby polecenia.
W dniu 21 marca 2011r miałam okazje obserwować supermarket 'Biedronka'. W wejściu do sklepu stały skrzynki z chlebem, przez które Panie z wózkami dziecięcymi nie mogły przejść. Kasy czynne tylko 2 a klientów min 20. Pracownicy bardzo mili, wytłumaczą albo zaprowadzą jeśli nie wiemy gdzie dana rzecz się znajduję. Koszyki ładnie poukładne przed kasami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.