Dnia 10.10.2011 składałam reklamację komputera w sklepie RTV EURO AGD.
Obsługa: miła, schludnie wyglądająca, profesjonalnie mnie obsłużyła. Zostałam poinformowana o możliwości reklamacji bezpośrednio przez serwis komputerowy, z odbiorem i dostawą do domu sprzętu, co pozwoliło mi skrócić czas oczekiwania na komputer.
Czas obsługi: szybki. Zostałam natychmiast obsłużona i poinformowana o innych możliwościach reklamacyjnych
Stan lokalu: Czysty. Dość niewielka powierzchnia sprawia, że rozmieszczenie sprzętu nie do końca przemyślane.
Lokalizacja: słabo oznaczony sklep położony na osiedlu, dlatego wielu klientów nie orientuje się o jego istnieniu.
Asortyment: znacznie mniejsza ilość towaru na ekspozycji, istnieje możliwość zamówienia z dostępnego katalogu produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.