Jestem wielką fanka sklepów odzieżowych House i Cropp Town. Połączenie tych dwóch marek w jednym sklepie wydawało się idealnym pomysłem. I jest. Ale niestety nie wiem skąd pomysł na zrobienie po jednej kasie na każdą markę w jednym ogólnym stoisku kasowym. To jest dramat.Np. stoi kilka osób z ciuchami Croppa a przy kasie House nie ma nikogo, to i tak musisz czekać jakieś 20min żeby zostać obsłużonym. Obsługa na pytania dlaczego jest tak a nie inaczej i czy można jakoś przyśpieszyć proces płacenia, odpowiadała zdawkowo, unikając spojrzenia i wyglądając na speszonych i przestraszonych. Dodam jeszcze, że Panie przy kasach zapominały o bonach rabatowych przy zakupach powyżej 100zł i klienci sami musieli się o nie upominać.
Bardzo dobra obsługa klienta. Przede wszystkim mili i życzliwi ludzie zawsze wychodzący do klienta z uśmiechem. Wychodzą poza zakres swych obowiązków np. pomoc przy awarii samochodu, nawet w środku nocy. Asortyment posiadają szeroki. Schludne i czyste miejsce. Jako minus z mojego punktu widzenia są awarie dystrybutorów. Bardzo często jedno ze stanowisk do tankowania jest nieczynne. Ale to jest jedyny minus wśród samych pozytywów.
Polecam. zawsze tam tankuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.