Pracownicy infolinii banku ING są zawsze rzetelnie przygotowani do kontaktu z klientem. Czas oczekiwania na rozmowę jest krótki a każdy problem czy zapytanie można rozwiązać na poziome kontaktu telefonicznego.
Samej postawie pracownika w placówce nie można nic zarzucić. Są otwarci na ich potrzeby i potrafią wytłumaczyć i rozwiać nasze wątpliwości. Niestety często zdarza się, że po wyjściu z oddziały prośby klienta nie zostały spełnione. Pracownik po wyjściu klienta momentalnie zaprzestaje dokończenia ustalonych z klientem zleceń.
Z własnego doświadczenia wiem, że jest to duży problem. Kilkukrotnie zgłaszałam chęć wycofania dodatkowego ubezpieczenia co koniec końców nie zostało wprowadzone do systemu.
Dopiero kontakt z infolinią rozwiązał ten problem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.