Opinie użytkownika (2)

Pracownicy infolinii banku...
Pracownicy infolinii banku ING są zawsze rzetelnie przygotowani do kontaktu z klientem. Czas oczekiwania na rozmowę jest krótki a każdy problem czy zapytanie można rozwiązać na poziome kontaktu telefonicznego.

AleksandraDawgiert_IMXG

03.05.2023
Nie zgadzam się (0)
Samej postawie pracownika...
Samej postawie pracownika w placówce nie można nic zarzucić. Są otwarci na ich potrzeby i potrafią wytłumaczyć i rozwiać nasze wątpliwości. Niestety często zdarza się, że po wyjściu z oddziały prośby klienta nie zostały spełnione. Pracownik po wyjściu klienta momentalnie zaprzestaje dokończenia ustalonych z klientem zleceń. Z własnego doświadczenia wiem, że jest to duży problem. Kilkukrotnie zgłaszałam chęć wycofania dodatkowego ubezpieczenia co koniec końców nie zostało wprowadzone do systemu. Dopiero kontakt z infolinią rozwiązał ten problem.

AleksandraDawgiert_IMXG

03.05.2023

Orange

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi